Just my luck

Idag har jag gjort absolut ingenting! Då menar jag verkligen ingenting. Jag har bara suttit här på mitt rum och haft extremt tråkigt. Vädret har ju inte direkt inspererat mig till att göra något heller. Det har varit en sådan dag då man bara inte orkar med någonting. Jag har inte ens orkat laga någon mat idag så jag har proppat i mig det meste jag har hittat här hemma som innehålelr 90% socker och 10 % tillsatsämnen. Nu känns det som att mina tänder håller på att trilla ut. Men det är ju mitt eget fel. Efter jag hade varit hos Corona åkte jag förbi ICA och handlade lite. Sen hyrde jag "Just my Luck". Jag måste erkänna att den var ganska bra. Även att den var otroligt förutsägbar så var den riktigt rolig! Nu ska jag väl fortsätta ha ungefär lika tråkigt som jag har haft hela dagen. Jaja, imorgon är en ny dag.

Kommentarer
Postat av: carro

ja verkligen :D


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback