Lista

Ja, jag brukar ju fylla i sånna här listor ibland i brist på annat vettigt att göra. Så nu kommer en till :)

Är:
Dampig och spontan ;D
Ger intryck av: Ingen aning. Det är väl upp till de som träffar mig.
Mår: Är extremt trött just nu "/
Ska: Snart sova :P (okej, inte riktigt än)
Har: Loggat in på msn :O (!!!!!!)
Bör: Göra något vettigare
Blir glad av: Corona, USA, solsken
Vill ha: En Panasonic Lumix DMC FZ50
Tycker om att: Träna, träffa vänner, laga mat, vara hos Corona, festa, läsa.
Längtar till: USA
Drömmer om: Att flytta till USA, att Corona ska vara frisk.
Bryr mig om: Mina vänner, familj, Corona.
Planerar att:
Leva ett lyckligt liv.
Bor i: Kedjehus
Klär mig gärna i: Klänning, mjukis byxor eller boardshorts med linne.
Äter gärna: Mycket. Aldrig kött, men gärna fisk :)
Dricker gärna: Kaffe i mängder!
Tränar: Gärna. Springer, cyklar, gymmar, rider och kör pilates och yoga.
Tittar ofta på: Serier, musikaler.
Lyssnar ofta på: .Blandad musik på ipoden.
Läser: Runner's, engelska böcker och skvaller hos frissan.
Prenumererar på: Runner's
Idag: Har varit på Ikea och i stallet :)
Imorgon: Det återstår att se :)
Igår: Hyrde en dålig film.
Nu: Skriver här och tittar på Cold Case.
Arg på: Dåligt väder!!
Rädd för: Nattfjärliar
Nyfiken på: Framtiden
Sorg: Är något alla upplever
Älskar: Corona, min katt, mina familj och mina vänner
Hatar: DÅLIGT VÄDER!!!
Sover: På natten
Dansar:
Inget vidare. Men efter ett par drinkar....

Kommentarer
Postat av: Miss

Låna på du : )

Postat av: Cecilia

Hej Linnéa! Har precis börjat läsa din blogg, mycket trevlig. Spännande att läsa hur det går för dig och din häst, inte kul att den är sjuk men jag hade också en sjuk häst under en längre tid. Betvivlar inte att du är hos bra veterinärer men jag skulle rekommendera dig att ta kontakt med Per Spångfors, http://www.euro-vets.com/lang.asp?lang=se Om inte annat så finns det mycket läsvärt på hemsidan. All lycka med din häst, jag kommer läsa vidare hur det går för dig. Kram Cecilia

2007-07-07 @ 23:21:19
Hemsida: http://cissilissen.blogspot.com/

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback