Löpning?

Tog en liten löprunda efter frukost idag. Eller jag vet inte riktigt om jag kan kalla det löprunda. Är det verkligen möjligt att jag blir sämre? Jag sliter ju verkligen för att få upp konditionen och sen så blir det bara sämre?! Vad är det här?! Jag blir så himla frustrerad. Nyss sprang jag ju minst 10-11 km utan några större problem och idag var jag helt slut efter 7!! Det oroar mig. Jag såg ju så bra framsteg förut, men nu går det bara utför utan att jag gör något annorlunda. Hur fan ska jag klara 30 km terräng och kilometerlånga backar när jag bara får bakslag? Men jag är inte den som ger mig. Jag ska klara det här! När man ligger på botten får man ju bara kämpa ännu hårdare.

Kommentarer
Postat av: Missankre

vill också ha :D
jo precis tycker så. :S
kram
haft de bra ida?

Postat av: Missankre

jo de är bra, tråkigt väder bara, usch och fy :(

2007-07-04 @ 15:08:19
Hemsida: http://missankre.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback