Minnen

Sedan jag började spana in gamla vänner på Facebook har jag börjat tänka mycket mer på USA tiden än jag brukar. Och eftersom jag brukar tänka på USA typ 57 gånger om dagen så tänker jag alltså på USA säkert 5000 gånger om dagen nu! :P nästan iaf. Anyway, jag har insett hur mycket jag har glömt bort!! Det är ju inte kul. Jag tittade på mitt skolfoto och på min avslutningströja och försökte desperat para ihop alla namn med ansiktena. Det var jättemånga som jag inte kommer ihåg. Sen är det ju så att klaserna var mycket stora och skolan var mycket stor. Man umgicks ju inte heller så mycket med dem i klassen eftersom man inte hade några raster eller så. Sen satt man ju på bestämda platser både i klassrummen och i matsalen, visst kommer jag ihåg se som satt nära mig och de jag va mest med, men många har lämnat minnet helt : ´(  Lägger upp lite bilder iaf från se sista dagarna i skolan : )
Ni får ursäkta kvalitén, dessa bilder togs ju på den tiden det var vanliga hederliga kameror med filmrulle som gällde.

image141
image142
image143
image144


Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback