Monicaträning

Förra inlägget skulle publicerats igår egentligen, vet inte vad som blev fel "/ Hur som helst, nu ska jag strax åka iväg till stallet. Monica kommer idag :-) Det var ett tag sedan nu eftersom Corona har varit skadad. Men det ska bli kul.

Igår var vi hos familjen Hök på middag. Det var trevligt : ) Men jag var ju upooe mycket längre än jag brukar (typ till 1, haha) så jag var trött imorse. Nej, nu måste jag sticka. Ska bara hälla i mig en liter kaffe först :P




Minica ringde precis och saatt hennes man hade fått ryggskott och kunde itne skutsa henne, så det blir inget idag. Tråkigt "/ Men så är det ibland. Ska väl försöka ta mig ut till stallet ändå nu.

Kommentarer
Postat av: Karin

åå kul! Det låter härligt det, bara viljan finns där så! Och det roligaste är ju att tävla mot sig själv, när man ser att man förbättras.. Roligt att lägga upp olika veckor- och löparprogramm också...
hoppas du får en fin söndag:)


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback