Pilates

Har precis kört lite Pilates. Jag måste säga att visa övningar verkligen är mycket svårare än vad de ser ut. Vissa övningar tror jag nästan bara de har med för att man ska se dum ut, haha. Tänkte gå ut och springa, men det ligger just nu stora åskmoln över lilla Linköping så jag tyckte det lät bättre att göra lite Pilates.

Har provat på ett nytt bröd idag. Det står i ugnen just nu. Hoppas det blir bra. Som sagt så exprimenterar jag ju alltid. Jag gör aldrig efter recept eller sådär så därför är det ju lite svårt att veta proportionerna, men jag chansar och hoppas på det bästa. Man lär ju av sina misstag ; ) På tal om misstag så börjar det lukta lite mystiskt här inne, jag kanske ska springa iväg till ugnen "/

Kommentarer
Postat av: anna

lyckatill med brödet ;)

Postat av: Karin

jaså den ligger med på "största listan" visste jag fakitskt inte:)

2007-07-06 @ 17:04:02
Hemsida: http://karinolofsson.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback