Skatbråk

Det var nyss två skator här utanför som bråkade med varandra. Det var minst sagt en konstig syn. De satt typ fast i varandra med benen samtidigt som de hackade på varandra med näbbarna. Det såg verkligen jättecoolt ut! Jag kastade mig efter kameran, men såklart har min brorsa och hans kompisar varit inne på mitt rum inatt när jag sov (!!!!!) och tagit den. Jag blir extremt irriterad. Men han kan ju ta den så kan han köpa mig en Panasonic Lumix DMC  FZ50 :D Okej, det kanske var lite mer av en önskedröm, men ändå. Det skulle jag inte säga nej till ;)

Kommentarer
Postat av: Amistres

hej försöker göra en länklista över sveriges finaste bloggar :) vill du att din blogg ska vara med,
i så fall kan vi göra ett länkbyte, skriv i min blogg


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback