Växlande molnighet och kameradröm

Idag har det konstanta mulna vädret brutit upp och solen har tittat fram lite. Men inte så länge till antar jag. Idag skulle det vara växlande molninghet med risk för regn och jag skymtar svarta moln i horizonten. Men nu ska jag inte klaga. Man får njuta av det lilla man får. Det blåser dock ännu lite för mycket för att jag ska bli sugen på en lång löprunda, men jag hoppas det slutar blåsa framåt dagen. Ska cykla bort till ICA och handla lite tänkte jag. Då kommer jag ju ut lite iaf, haha.

Var ute hos Corona imorse för att hovslagaren skulle slå på en sko. Det har kommit en ny liten liten liten häst. Den är så himla söt! Den ska gå i sommarhagen med Corona :-) Ska ta med kameran imorgon kanske. Den måste man ju bara ha kort på ; )

Inatt drömde jag att jag fick en otroligt fin systemkamera! Så jag blev lite besviken när jag aknade, haha. Jag har tittat en hel del på systemkameror på senaste tiden. Men det lär inte bli någon än. Det är så mycket annat jag behöver som tyvärr kostar en hel del "/ Inget man vill önska sig i födelsedagspresent egentligen, men man måste ju ha så. Jag ska åka till Sharpman nästa vecka tror jag och köpa hjälm, ridstövlar, ridbyxor, skor osv. Som sagt, inget som mäter sig mot de systemkameror jag har kollat på : P

Kommentarer
Postat av: Karin

nice dröm;)


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback