Bokläsning

Nu är det inte mycket kvar i skolan, men vi måste iaf läsa ut en bok i engelskan. Jag har fått "Lovley Bones" många av er har säkert läst den på svenska? Dock inte jag. Alla säger att den var jättedålig på svenska, men jag har faktiskt börjat tycka om den. Men som jag alltid har sagt så är böcker alltid bättre på engelska, det är därför jag bara läser svenska böcker när jag är illa tvungen. Hur som heslt så har jag läst lite imorse. Läser tyvärr lååååååååångsamt! 40 sidor på typ en timma och en kvart. Men jag var lite okoncentrerad idag också. Jag satt ute på altanen med mitt kaffe. Jättehärligt! Jättefint väder, frisk luft, solen skiner, blå himmel. Kan det bli bättre?


Kommentarer
Postat av: Helena

Det är underbart väder idag och jag skall också ut på altanen med mitt kaffe! Hoppas att du har tid att sola och inte bara läsa!

Postat av: Matilda

ha en bra dag!

2007-06-03 @ 12:22:43
Hemsida: http://miliz.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback