Dåligt väder

Fy va tråkigt att det är dåligt väder! Men det har ju varit fint så länge nu så man kan väl inte förväna sig något annat. Jag har verkligen ingenting att göra idag. Jättetråkigt!! Men jag orkar inte göra något heller. Jag är lite sugen på att simma, men kanske inte så kul i det här vädret. Så nu sitter jag och väntar på posten istället och hoppas att min Runner's kommer. Hoppas!! Det känns som det har gått jättelång tid sen den sista. De har säker glömt bort mig. Det skulle inte förvåna mig. De har ju inte skickat den där kupongen heller, men det har jag ringt och klagat på så den skulle de skicka.  Hoppas verkligen att tidningen kommer idag så jag har något att göra. Jag ska inte ens rida idag och Corona går ute på natten nu så jag har ju ingenting att göra i stallet heller. Jag vet att jag klagar ganska mycket, men jag har verkligen tråkigt!!

Sen vet jag inte vilken hovslagare jag ska ringa heller. Uffe är sjukskriven och jag måste sko om nu så då får jag ringa någon annan, men jag vet inte vem. Jag vill ju ha någon bra och någon som kan komma snarast möjligt.

Kommentarer
Postat av: Karin

mm det är ju jämt dåligt väder nu för tiden:(

Postat av: Karin

haha tack för din åsikt;)

2007-06-21 @ 20:06:00
Hemsida: http://karinolofsson.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback