Effektivitet

Idag ska jag vara effektivare än någonsin! Det är dagens nyckelmening. Jag skulle ju gå till skolan idag (jag ville det det!) Men sen blev det inte så. Jag har bara en lektion idag, historia, från halv nio till halv tio. Vi gör ändå ingenting och vi ska ha pro snart. Sen visste jag itne riktigt vad jag skulle göra om jag gick till skolan för jag kan ju inte åka ut till stallet klockan 10, mamma kan ju inte hämta mig förens vid halv fem typ. Och jag vill ju inte sitta i skolan hela dagen heller, så det blev helt enkelt att stanna hemma. Redan vid åtta gav jag mig ut på en springrunda på  ca 7-8 km.  Det var perfekt väder, inte för varmt, men soligt och blå himmel. Sen var det ju väldigt lite folk ute också, det är ju skönt. Jag gillar att vara ensam. Nu sitter jag här och återhämtar mig. Himlen börjar bli lite mer grå, så det var nog bra att jag gav mig ut i tid.

Jag tänkte läsa i min bok idag också. Jag antar att den ska vara utläst snart, så det är bäst att sätta igång på allvar nu. Kanska pluggar lite historia också, men jag vet inte vilka sidor det är :P haha.

Sen har jag lovat mamma att städa lite också när jag åndå skulle vara hemma. Det kan faktiskt behövas. Våran städerska har inte varit här på ett tag nu och mitt rum ser förjävligt ut om jag ska vara ärlig.

Ja, det är väl bara att sätta igång nu då! : )

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback