Effektivitetssummering

Så här såg dagen ut då

  • Löpning ca 7-8 km
  • Stadäade huset, damsög, tvätte speglar, handfat osv.
  • Läste 27 sidor i engelsaboken
  • Såg ett avsnitt av House
  • Läste 30 sidor i engelskaboken
  • Såg tre avsnitt av House
  • Åkte ut till stallet
Ja, en dal har jag ju iaf gjort idag. Jag hade ju tänkt att vara mer effektiv. Alla House avnitt jag fastnade framför var kanske inte min starkaste tidpunkt. Jaja, imorogn är en ny dag och den ska bli effektiv även den! :D



Jag måste bara tilllägga att det är så himla bra att ha Google Earth. Jättebra att mäta löprundan med : ) Kul att drömma sig bort till andra platser också ; )

Kommentarer
Postat av: Anonym

har uppdaterat bloggen, kommentera gärna :)


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback