Kvällen

Kvällen igår blev ganska kul faktiskt. Soft ;D Hade inte planerat något direkt, men jag träffade fört Ebba och Lian. Sen väntade vi i regnet på Fredde och sedan ytterligare typ 40 minuter på Elias. Det blev ganska kallt och blött. Sakta med säkert gick vi sedan hem till Ebba. Så var vi där och softade typ. Lyssnade på Bob Marley och så ; ) Vid tolv tiden skulle dom andra ner till stan och äta, men jag följde inte med. Sista busen hem går ju så tidigt så det kändes ganska meningslöst när jag ändå inte skulle äta något och itne hade busskort med mig. Så pappa kom oh hämtade mig. Bra att han har jour hela helgen för då var han ju vaken iaf : ) Jag ville inte riktigt cykla hem i för lite kläder, för kort klänning och trasiga strumbyxor i spöregn.

Uppe var jag klockan 7 som vanligt :-) Nu har jag tråkigt. Har ingenting att göra idag och regnet bara öser ner :(

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback