Lista

I brist på något att göra så lägger jag ut en sån här lista som alla verkar göra..

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? 
Kommer inte ihåg vem det var "/
Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Inga, vad jag vet iaf.
Vad åt du senast?
Ett äpple : )
Har du fått någon komplimang idag?
Ja, faktiskt : )
Har du varit med i en rättegång?
Nej, hoppas inte jag behöver det heller.  
Är du polare med grannarna?
Inte direkt. Du flesta hänger bara ihop med sina rullatorer.
Vilka språk pratar din pappa?
Svenska, Engelska, Franska och lite Tyska tror jag.
Vilka länder har du bott i?
Sverige och USA.
Senaste piercingen?
Har inga.
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Det gör jag varje dag när jag åker till/från stallet.
Gay?
Nej, det är jag inte.
Har du däckat/spytt för att du druckit?
Tyvärr allt för många gånger.
Har du något husdjur?
Ja, en katt : ) Sen har jag en häst också, men det räknas väl inte?
Har du täckt någons hus med toapapper?
Nej, jag skulle känna mig så taskig :P
Har du varit på stranden?
Ja, det är klart jag har.
Minns du dina/din musiklärares namn?
På lågstatiet hade jag Eva-Marie tror jag.. på högstadiet Maria. Resten kommer jag itne ihåg.
Hur bra är din syn?
Jo, den är väl som det ska vara. Hoppas jag..
Har du varit på ett party?
Yes.
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Det måste väl ändå vara självmordsförsök?!
Har du varit utomlands?
Ja, många gånger : )
Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Jag har bara varit på ett så det får väl bli det då :P
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Dom skulle nog bli mer förvånade tror jag.
Var är dina syskon just nu?
Min bror är i rummet brevid.
Vad var den senaste drömmen som du minns?
Hade en hemsk dröm inatt som jag helst vill glömma!
Vem ringde dig senast?
Vet inte "/
Vilken tid gick du upp imorse? 
Halv sju.
Vad ska du göra i helgen?
Bli frisk, va i stallet, plugga..
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"Okej det är lugnt. men du kan ringa när du har köpt."
När var du riktigt sjuk senast?
Jag vet inte om jag är så jättesjuk nu.. men annars var det fem år sedan.
När såg du en kändis senast? Vem var det?
Kommer inte ihåg.. 
Vad finns i din bakficka?
Har ingen.
Har du färglinser?
Nej, men vill ha ett par bruna.
Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Jag sov.
Vad är det första du gör på morgonen?
Äter frukost.
Vad ska du göra efter det här?
Kanske göra mig iordning och åka till stallet.

Kommentarer
Postat av: Foffe

Kul lista :)

Postat av: Amanda:)

HAHA SMS va från mej i geees ;)

2007-06-04 @ 16:21:27

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback