Löpning i stekande sol

Trots att jag sprang klockan halv nio imorse så var det 41 grader i solen och det var inte lätt att springa i kan jag lova. Jag var trött redan efter några minuter och efter typ en kvart var jag helt slut! Så den resterande tiden sprang jag på ren vilja, kroppen ville verkligen inte. Jag blev arg på mig själv för att jag var så trött. När jag hade springit ca 9 km och jag hade kommit fram till min gata så höll verkligen benen på att ge vika! Helt otroligt! Sen när jag tittade ner på pulsklockan märkte jag att pulsen legat på 216 (!!!!!!!) sedan ett tag tillbaka! Inte konstigt att jag var trött!!

Jag red i paddocken idag. Man kan omöjligt rida i ridhuset nu, hästen skulle nog dö. Men i 30 grader sol var det inte så svalt ute heller. Men jag tycker det är underbart! Trots att svetten rinner så kan jag inte hjälpa att bara älska det! :D

Pluggandet har inte gått något vidare... konstigt. Jag försökte ärligt, men jag fattade verkligen ingenting! Jag höll fan på att börja tjuta! Jag blev så himla irriterad när jag inte fattade och så är det ju hur mycket som helst jag ska lära mig till på måndag! Jag vet inte hur jag ska klara det här. Undrar om jag får ig i Matte B. Det känns iaf så just nu.

Eftersom det har gått så himla dåligt att plugga så har jag gjort allt tänkbart för att undvika det.Jag var till och med ute och åkte inlines nyss, något som jag inte gjort på säkert 4 år!!

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback