Löpning

Har precis varit ute och sprungit. Lite sent för att vara mig. Jag springer nästan alltidpå förmiddagen. Men omväxling förnöjer som man brukar säga ; ) sprang ca 11 km. Jag var jätteseg i benen idag. Det kändes som jag kröp fram i snigelfart. Men så är det ibland. Har extremt ont i hälsenorna "/ Men jag skulle ju få en rabattkupong på löparskor på posten, men den kommer ju aldrig!! Jag blir galen. Jag tror inte pappa vill betala 1700 kr om man ändå kan få det lite billigare om man väntar lite, det är ju lite onödigt. Hoppas den kommer snart iaf. Jag får väl ringa och klaga.

Kommentarer
Postat av: Tina

Det är rätt skönta att springa av sig ibland ;)

Postat av: Nina

snyggt det va i bakrunden..

2007-06-18 @ 11:42:52
Hemsida: http://modesida.blogg.se/

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback