Shopping

Var nere på stan igår och som vanligt så kunde jag inte hålla mig ifrån att köpa lite saker, haha. Varje gång mina pengar tar slut så säger jag till mig själv att nästa månad då ska jag faktiskt spara mina pengar och i alla fall inte köpa upp allt på första veckan. Det funkar aldrig. Men nu säger jag det igen, nästa månad! Mitt största problem är nog att jag fastnar för så mycket saker som jag egentlgien inte behöver så köper jag det och har sedan inga pengar kvar till det jag verkligen behöver. Jag måste helt enkelt lära mig att prioritera rätt :-)

btw ser inte de här gubbarna ut lite som clowner? :-) Jag tycker det iaf..

Kommentarer
Postat av: ~Johanna~

haha, så är det för mig med!
Tänker att jag ska spara men sen blir det shopping ändå ;)


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback