Sjuk - Ingen Strömsholm

Vaknade upp inatt jag var sjuk, tjock i halsen och feber. Nej!!! Varför just idag. Jag skulle ju åka till Strömsholm idag, det är ju så himla kul där! Jag har ju i och för sig inga pengar, men ändå.. jag ville åka. Jag har inte varit sjuk på fem år! Varför blev jag sjuk just idag? Trist. Nu vill jag bara bli bättre igen. Mamma och pappa åker till Öland idag så jag och min brorsa är ensamma. Kul, då måste jag åka buss till och från stallet och slita i stallet själv när jag är sjuk.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kyra på dig

Postat av: Helena

Stackare. Krya på dig! Det går en massa skit nu, jag var förkyld med ont i halsen förra veckan!

2007-06-02 @ 09:05:14
Hemsida: http://www.beverlyhills.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback