Storstädning

Hela morgonen har jag storstädat mitt rum. Jag känner mig verkligen duktig! :D Jag har inte städat skrivborted och bokhyllan, men garderoben har fått sig en rensning och jag har plockat upp allt på golvet! :-D Garderoben behöve verkligen städas! Jag hittade en hel del saker som jag länge trott var försvunnet. Har också slängt alla trasiga strumper som jag blir lika irriterad på varje gång jag tar på mig dem. Så har jag plockat undan massor kläder och lagt dem i lådor eftersom garderoben desan länge varit överfull och nu är det ju faktiskt sommar så man behöver ju inte alla tjocka tröjer och sådär. När jag var klar ver jag helt slut, haha! Får väl försöka håla ordnoing nu så jag inte behöver göra det här snart igen.

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad duktigt du är, skönt när man är klar! Ha en bra dag!


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback