Fredag

Äntligen fredag! Nu väntar en tuff, men kul helg :-) Imorgon måste jag väl dra till skäggetorp ett tag och köpa en sak :P haha. sen ska jag träna för Camilla. Och på kvällen ska jag till Amanda.
På söndag har jag jour. Måste vara själv morgon och lunch, men jag kanske kan få lite hjälp av pappa ; ) Sen är det möte i Valla folkhögskola. Efter det är det "busenkelt" kursen. Ja, det är så helgen ser ut. Mer hinns nog itne med.

Idag gick jag vid 11. Jag hade ju tänkt att det bara skulle vara naturkunskap och fysik på eftermiddagen så det inte gjorde något om jag missade, men det var naturkunskap och engelska. Men skit samma. Jag kan ju engelska iaf. Jag gick iaf till gymmet, blev inget seriöst idag :P Sen träffade jag Ebba och hämtade en sak ; )

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback