Gymmet och ridning

Idag var jag på gymmet och tränade för första gången med mitt nya kort :-)  Det var kul, jag var slut när jag var klar iaf :P Sen åkte jag direkt ut till stallet. Corona var snäll idag :D Hon har inte bråkat med mig på jättelänge nu, hoppas det håller i sig. På söndag är det träning, ska bli kul :-)

Jag måste skaffa bra kondition nu. Jag försöker faktiskt, men det är assvårt! Jag hade mycker bättre kondition förut. Men det är bara att kämpa. Om jag hinner ska jag tävla lite triathlon i vår/sommar som lite förberedning till nästa år när jag ska vara med i klassikerna vasaloppet, vansbrosimmet, stockholm marathon, vätternrundan. Men dit är det en bra bit kvar, jag är inte direkt i den konditionen nu :P

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback