Jobbig dag

fan va jobbigt det har varit. har mått så jävla dåligt hela dagen. Var tvungen att åka hemifrån klockan sju imorose för att ha stalljour, själv! Så jag fick slita. Fodra, byta täcken släppa ut, göra mat, sopa stallet, göra coronas saker, fodra igen, ta in osv. Jag blev tillslut klart klockan halv ett. Fick svänga förbi mc donald's och köpa frukost/lunch/middag eller vad man nu ska kalla det. Sen blev det bara hem och vändra för jag var tvungen att gå på ett möte/kurs med ungdomssektionen. Det var seeeeeeeeeeeeeegt. Dom sa väl bra saker, men jag höll på att somna HELA TIDEN! Men med mycket om och men så överlevde jag :P nu har jag äntligen kommit hem och är helt död. jag orkar inte ens gå och lägga mig. Jag är bara trött och hungrig. Palla skolan imorgon, men jag måste.

Det var iaf kul igår! :-) Sen finns det vissa delar jag gärna hade hoppat över. Jaja, jag skulle vilja säga att man lär från sina misstag, men det gör man inte alltid. Det här är ett misstag jag kommer göra mååååånga gånger :P haha

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback