KATASTROF!

image73image72

I deras fjärde säsong av The Simple Life ska Paris Hilton och Nichole Richie jobba på ett fat camp!! De ska fungera som ledare och lära barnen att äta rätt! Herregud, hur ska detta sluta? Jag förstår inte att dom över huvud taget får göra såhär! Jag menar, Nicole har ju till och med erkännt att hon varit anorektiker, vilket inte var till någons förvåning. De svälter sig själva, tränar non-stop och använder till och med droger som kokain och anfetamin för att hålla vikten. De måste vara de minst passande personer som finns för detta jobb! Jag hoppas verkligen att planerna ändras.

Kommentarer
Postat av: amanda

det är ju komiskt! Dem är dem sista jag vill se på ett "äta-rätt" program :P

Postat av: Malin

Ja det är helt horribelt! Usch! De kan ju inte få genonföra nå dylikt :/

2007-03-25 @ 15:44:23
Hemsida: http://thisismyown.blogg.se
Postat av: NATALIE

håller med, helt sjukt. det är lika farligt att vara underviktig som överviktig !

2007-03-26 @ 11:10:23
Hemsida: http://nataliesshow.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback