Lista

Har inget vettigt för mig så jag passar på att göra en sån här lista som så många verkar göra :-)

Vad heter du: Linnea                    
Var bor du: Linköping
Trivs du där: Nja, gillar inte Sverige. Men Linköping är bra för att vara svenskt.
Brukar du läsa horoskop: Yes, nästan varje dag :P
Har du körkort: Nej. 
Festar du mycket: Sådär. Vad är mycket?
Vad åt du till frukost: bovetegröt med linfrö, solroskärnor, banan, kanel och sojamjölk. Och sen kaffe såklart ; )

Äger du ett busskort: Ja, det är klart. Periodkort express ; )
Nästa mål i ditt liv: Leta jobb i USA och planera resan. Sen träna inför Lindingöloppet också ; )

Hur svarar du i mobilen: Linnea
Antal timmar sömn inatt: Det växlar otroligt mycket. Antingen 9-10 eller 0-3. Haha!
Sov du ensam: Ja.

Din hobby: Ridning, löpning, tömkörning.
Vad är det för veckodag? Fredag! :D LOV!
Vad åt du senast: Paprika :D haha

Vem fick du sms av senast: Amanda tror jag.

Vem ringde dig senast: Monica.
Godaste ölen du druckit: Jag vet inte :P
Vilka hårfärger har du haft: Är naturligt ganska ljus i håret, mellanblond kanske. Sen har jag slingat ljusare hår i typ sjuan. De senaste åren har jag färgat brunt (ljusare på sommaren och mörkare på vintern) Det trivs jag bäst med :-)
Vad såg du senast på TV: Starveillance :P haha
Vad läser du för bok just nu: "In Pursuit Of The Proper Sinner" by Elizabeth George.
Längd: 168.
Skostorlek: 38, oftast.
Är du kär i någon: Nej.   
Vad gör du om ett år: Realistiskt? I så fall tävlar med Corona, tränar inför Vätternrundan. Förhoppningsvis är jag kvar i skolan.                                                                                                                                                            
Önskar du att du bodde någon annanstans: Gud ja!! USA!!! Miami, Tennessee, Alabama, Colorado, California de ligger på toppen.
Dricker du: Ja, det måste man för att överleva ; )
Vilken parfym använder du: Många olika. Bland annat Calvin Klein eternity, Paul Smith, DKNY, paris hiltor, Lacoste mf..
Dagens klädsel: Jeans, grå blus, vit kofta.


Kommentarer
Postat av: Thomas

Nu är du kär i någon ;) haha hitta din gamla blogg :P Älskar dig min underbara ängel <3<3

2011-05-08 @ 00:59:59

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback