Plugg

Ja det är helt sant, jag har pluggat! :O Kom hem klockan halv tio typ poch vid hav elva började jag plugga. Så i fyra timmar har jag pluggat, men jag kan inte ens en fjärdedel än och provet är om sex timmar. Troligt att jag kommer hinna. Men jag har iaf gjort ett försök. Men jag är riktigt trött på skolböckerna nu alltså. Det är därför jag sitter här, behöver en liten paus. Om jag inte hade druckit så förbaskat mycket kaffe så kanske jag kunde sovit en stund, men kan jag lova är helt omöjligt. Har nog hällt i min över en liter kaffe de senaste tre timmarna. jag tänkte gå och dusha snart faktiskt, sen tänkte jag försöka lugna ner mig lite från min hyperaktivitet och titta på x-men för typ hundrade gången :P Jag borde ju plugga, men det känns som min hjärna är fullproppad med fakta, jag vet att man inte ska börja plugga dagen innan. Men jag kan inte hjälpa det. Så då blir det så här som alla andra gånger att jag sitter uppe hela natten och ändå inte gör någon vidare nytta. jag bara sitter och babblar ju, jag vet inte ens vad jag skriver om längre, min hjärna går i tusen kilometer i timmen känns det som. Eller det kanske är min kropp som gör det och min hjärna som inte riktigt hänger med, jag tänker inte på vad jag gör. Min hjärna och min kropp är på helt olika ställen. Det är som att ha semester lite, vara i USA. Så himla kul. Åka runt på USA´s landsvägar och titta på alla western personer, dom måste ju ha damp. Tänk att vara cowboy! Det vill jag också bli, galoppera omkring i vildmarken och kasta lite lasso. Så jävla kul! Jag ska nog köpa en ranch och bli cowboy, eller cowgirl kanske det heter då? Men jobbar dom som det eller? Vad är det dom tjänar pengar på i så fall, tävlar dom mot varandra kanske i att fånga in kalvar eller kanske rida in vildhästar, sen får folk lägga in pengar opå den som ska vinna. Eller så kanske dom har ett vanligt jobb och bara är cowboy på fritiden. Men det verkar lite konstigt. Tänk om din läkare, advokat elelr hårfrissör varje dag efter jobbet tar hästen hem istället för bussen. Rider flera timmar över slätterna och hämtar vatten på vägen för att hans brunn har torkat ut. Nej, men nu börjar jag nog allt svamla lite. Vad håller jag på med egentligen. Jag bara skriver om ingenting. Nu är klockan faktiskt 20 i 3. Det är bäst jag tar tag i mitt liv och trycker in x-men i videon eller kanske letar cowboy ranch i Alabama?

Kommentarer
Postat av: Johanna

nu har jag lämnat in det jädras arbetet :) jag tror det blev rätt bra :) och jag fick alla rätt på företagsekonomiprovet :D woho! du måste komma till skolan imorgon linnea. pusssss

Postat av: Karin

duktigt a dig.. kämpa på:)

2007-03-01 @ 14:15:27
Hemsida: http://karinolofsson.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback