Sommartid

Inatt ställt klockan om till sommartid. Man förlorar en timmas sömn, men det känns verkligen skönt att det blir sommartid! Då känns det som att sommaren äntligen är påväg! :D Jag vill ha sommar och SOMMARLOV!

Igår somnade jag klockan åtta! Som vanlige får man väl säga :P haha. Jag vet inte varför jag somnar så tidigt nu förtiden. Jag kan bara inte hålla mig vaken. Vaknade kvart över fem i morse, men låg kvar i sängen till kvart i sex. Sen gick jag upp och körde en halvtimmar morgonyoge och meditation, bra start på dagen =) Så har jag skrivit lite på historian också. Jag är inte klar, men jag har skrivit lite iaf. Det är ju bra!

Snart ska jag ner på gymmet och köpa Bodypump =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

bra jobbat linnea! :)


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback