Sommartid

Nu har vi sällt om klockan till sommartid, vilket var väldigt förödande för mig när jag kom på det imorse. Jag tänkte att det var imogon man ställer om, men det är ju idag. Och jag som har så mycket att göra. Jag har haft lite panik nu på morgonen, delvis på grund av att jag satt och åt frukost och pratade med pappa i 1 ½ timma. Men sen satte jag mig med historian lite. Nu har jag nästan skrivit klart, men jag måste jobba lite till. Men det får bli sen. Sen ska jag göra svenskan och samhällskunskapen också. Sen är jag klar med det mest akuta.

Isak har satt upp sin stuttsmatta här! =D Askul! Hoppade en hel del igår, blir nog ännumer idag. Men jag har jättemycket träningsvärk från bodypumpen igår. Det var nog det jobbigaste jag någonsin gjort, jag la på massor vikter! För varje övning kändes det som jag hade blivit skjuten i den muskeln! Men det var jättekul! =) Ridningen var också asjobbig igår, det var stekhett i ridhuset. Det är ju mycket varmare på sommaren, men nu är man inte van vid det. Jag blev iaf helt genomsvettig! Otroligt jobbigt var det!

Nu ska jag ut och springa.

Kommentarer
Postat av: NATALIE

du är inte den enda! haha jag kom som tur var på det nångång inatt, inte bra om man missar det ;P så jävla söt bild du har! :)


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback