Söndag

Träningen för Camilla blev inställd imorse för att hon var sjuk. Trist, men det gick jättebra att rida idag, så det var kul ändå :-) Sen när jag kom hem skulle jag plugga, det gick inte så bra "/ Men jag skickade faktiskt in en jobbansökan, så någonting fick jag ju gjort, även att det inte var det minsta relaterat till skolan. Sen var jag på släktmiddag för att min farbror fyller år. Sen direkt ut till stallet för att gå på mötet, vilket var mycket kost den här gången! :O

Min mamma förhörde mig på historian och såklart kunde jag ingenting! Seriöst, jag blir så jävla arg! Jag har suttit hela nätter med det där, verkligen från nio till sex! Den enda tiden på dygnet jag faktiskt har tid att plugga. Flera hela nätter har jag suttit och slitit och verkligen råpluggat och det har inte gett något som helst resultat. Det är ju inte direkt så motiverande. Då känns det som jag lika gärna kan ge upp. För hur mycket jag än försöker så får jag inte in något. Jag kan inte plugga! Jag förstår inte varför, men det går inte. Ingenting fastnar.

Jag har sprängande huvudvärk från många timmars brist på sömn. Men jag vill inte sova. Jag vågar inte.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback