Träning

Igår var jag på gymmet och kollade kondition och värden och sådär. Jag har faktiskt mycket mer vältränad än jag trodde. Mest förvånad blev jag av att konditionen var så bra! =O Jag hade jättehögt över "bästa" gränsen. jag klarade till och med styrkan!! den som alla säger är så svår :P

Det gick jättebra att rida igår! Hon gick jättelätt i förvändgalopp till och med på volt i båda varven! Jag förstår inte jag har inte tränat på det liksom. Jag har vara ridit en gång sen Camilla var här och när hon var här gick det inte alls att gå i förvänd. Det är som Corona bara helt plötsligt vaknat upp och fattat precis vad hon ska göra :P haha

Längtar till Monica kommer på lördag! :D Det var så länge sen!!


Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback