Uppdateringar

Jag ser att dom har gjort lite uppdateringar här på bloggen. Det var nog därför det inte funkade förut idag när jag har försökt att uppdatera. Skönt att det funkar ingen iaf :-)

Äntligen är det fredag! Även att jag bara har varit i skolan en dag den här veckan så har det inte kännts som ledigt. Men det känns aldrig som jag har det ledigt, hela tiden tusen saker att göra. Jag trivs med ett aktivt liv med mycket att göra, men ibland vill man bara att tiden ska stanna, kanske bara för en dag eller två, bara så att jag kan andas. Inte konstigt att jag får panik när allting trycker på mig hela tiden.

Imrogon ska jag med Vickan till gymmet :-) trevligt. Men det blir nog bara att ta det lugnt, springa eller gå eller nått sånt. Sen ska jag försöka tömköra imorgon också. Får se hur det går. Men det är inte säkert att jag ska göra det, bara om ridhuset är ledigt. Jag tror nog att jag skippar gjorden isf, då kanske det är lite lättare att ta tag i innertömmen om hon skulle sticka iväg, inte för att jag har någon chans när hon drar iväg, men det är värt ett försök.


Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback