Utmanad

Jag har blivit utmanad av ett antal bloggare att skriva 6 underliga/egendomliga saker om mig själv. Jag har skjutit upp det ett bra tag nu, men nu kommer det i alla fall.

  • Jag slänger aldrig (nästan iaf) skräp på marken
  • Jag är oftast mycket trött på kvällen och går gärna och lägger mig tidigt.
  • Jag är kassör i en förening trots att jag är bland de sämsta jag känner på att hantera pengar.
  • Jag samlar på badankor.
  • Jag tittar på hus i USA varje dag och bevakar säkert 10 olika mäklarfirmor på nätet.
  • Jag läser bara böcker på engelska. Jag blir allmänt äcklad och okoncentrerad av svenska böcker.

Ja, så fick ni veta lite saker ni kanske inte redan visste? Är det någon mer som antar utmaningen?

Kommentarer
Postat av: Isabelle

jag antar utmaningen ;)


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback