Utmanad

Okej, jag har blivit utmanad att göra en sån här lista som typ alla har gjort. Och självklart antar jag utmaningen! :-)

Ditt fullständiga namn
: Linnea Ebba Helén Druid
Vart föddes du: Linköping
Ögonfärg: Grön
Hårfärg: Mörkbrunt när det är nyfärgat, men sen ljusnar det...
Längd: 1.68
Favoritfärg som äldre: Finns många, men rött eller blått tror jag.
Favoritfärg som barn: Grön
Din första kärlek: Grustav :P haha
Din nuvarande kärlek: Corona ;) :D
Barndoms "bästis": Sofia
Umgås ni fortfarande: Sällan nu förtiden.
Hur gammal va du när du lärde dig gå: under ett år
Vad är ditt största barndoms minne : vet inte.. "/
Vart är du uppvuxen: Linköping
Vilket dagis gick du på: Duvslaget, Kryddan och Gullvivan
Vem var din största förebild som barn : Min granne, Erik tror jag han hette.
När fick du din första kyss/av vem: Kommer inte ihåg "/ haha
Vad får dig att bli riktigt arg: Det får du upptäcka själv :P
Vad gör du om ett år: Tävlar framgångsrikt, tränar för Vätternrundan, packar till USA osv.
Vad gör du på fredag kl. 19.00?: Det återstår att se ; )

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback