18 års fest på BQ

Igår var jag på Stina & Hildes 18 år fest på BQ. Kvällen började hemma hos Ebba med Lian, Inez, Naima, Tess, Henke, vattenpipan och stora flaskor vin. Det var nice, soft vare, som man ska börja en utekväll :D Vi tiotiden tog vi vårat pick & pack och drog oss ner till stan. Detta tog lååååång tid! Det tar max 15 minuter att åka ner till stan med bussen, men när vi klivit av bussen gick det betydligt mycket långsammare. Jag vet inte riktigt vad vi gjorde men att gå från busen till BQ (som annars tar ca 5 minuter) tog nästan två timmar! Vi kom inte in på BQ förens vis kvart över tolv eller nått, haha!! Sen vet jag inte riktigt vad vi gjorde, tiden bara försvann. Det kändes knappt som att vi var inne någonting :P Det var mycket folk iaf, många gamla kompiar som det var länge sedan man träffade. Det var ju kul :) Mot slutet gick vi till kebabbaren och satt där ett tag innan vi åkte hemmåt. Kommer inte riktigt ihåg när jag kom hme, men trött var jag. Men det var förstårs inget som hindrade att jag vaknade klockan sju imorse, haha!


Kommentarer
Postat av: Johanna

va kul att det var roligt :) vet du? jag har redan läst 70 sidor i boken & 5 i eng-boken :)


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback