50-års fest

Igår var det pappas 50-års fest. Det var faktist jättekul. Men efter ett tag tröttnade jag på att hela tiden le och vara extremt trevlig mot alla och ställa dem massor frågor som jag inte har minsta intresse av. Men allt som allt så var det trevligt och roligt :-) Men eftersom jag vanligtvis brukar gå till sängs vid åttatiden (haha) så var jag väldigt trött mot slutet. Jag fick iaf åka hem tidigare, min kusin skjutsade med mig och min brorsa. Sen fick vi hoppa in genom förnstret för att vi hade glömt nyckeln.

Jag vaknade halv sju pigg och glad. Nu ska jag ta en stor kopp kaffe och sätta mig framför tvn (ovanligt). Sen ska jag nog gå ut lite för det är så himla fint väder!

Kommentarer
Postat av: Hp

Svar från bloggen: Tack xD ha en bra dag!


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback