Fantastic Four

image106        Filmen handlar om en grupp forskare som ger sig ut i rymden för att undersöka ett oväder som kan hjälpa dem förstå människan och bota många sjukdomar som cancer mm. När de kommer ut i rymden går något fel och de träffas av blixtar i ovädet som gör att de får förändringar i sitt DNA vilket leder till attt de får "superkrafter".

      Det är en fantsktisk film Med stjärnor som Ioan Gruffudd, Jessica Alba, Chris Evans och Michael Chikils i huvudrollerna är det en mycket välspelad och välarbetad film. Skådespelarna passar mycket bra in i sina roller och det ger filmen högre klass. Tyvärr tycker jag den blev lite utdragen och satte aldrig riktigt igång. jag har inte sett tvåan, men jag kan tänka mig att det hade varit bättre om dessa två blandades lite.

4p av 5 möjliga.

Kommentarer
Postat av: Karin

ah den kanske man skulle se då:)

Postat av: Alicia

Hej, det tycker jag med!! Jag har sett den filmen

2007-05-24 @ 17:55:06
Hemsida: http://glasskiwii.blogg.se
Postat av: Emelie

Fantastiska Fyran är grym :)

2007-05-31 @ 21:38:38

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback