FN - Mänskliga rättigheter

Idag har jag jobbar med arbetet om FN och De Mänskliga rättigheterna hela dagen! Jag känner mig verkligen duktig. Jag kom till skolan kvart över åtta. Gick inte på historian utan satt och jobbade med arbetet istället. Sen var det sam och då jobbade jag också med arbetet. Sen var det lunch, egentligen slutar ju jag då, men jag var så duktig så jag stannade kvar i skolan till kvart i två och jobbade! Blev extremt stolt över mig själv. Men tyvärr ska arbetet vara inne imorgon och det är långt ifrån klart! Jag försöker jobba med det nu, men jag har kört fast! "/ Jag fattar inte alls det jag läser, det är jättejobbigt. Fy vad tråkligt det är. Jag får nog stanna hemma imrogon och skriva hela dagen så jag kan skicka in det på rätt dag iaf.

image111


Kommentarer
Postat av: Helena

Ja det är ju skönt att få det undanstökat, men trist när man håller på. Men termninen är ju snart slut,så...Du glömmer väl inte att ta små pauser och unna dig något godis?

Postat av: Anonym

Vad duktig!

2007-05-31 @ 20:06:12
Hemsida: http://puuccii.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback