Försöker hålla mig vaken.

Om ni inte redan visste det så är jag verkligen ingen kvällsmänniska och har aldrig varit det heller. Jag somnar så tidigt jag bara får (okej, det finns gränser. tidigast halv 7 kanske) Hur som helst, de senaste dagarna har jag varit uppe aldeles för länge för  min dygnsrythm,  problemet är ju att det går så mycket bra program på kvällarna så jag har inte kommit i säng  förens 10-11.  Alltså mycket för sent.  Sen har jag ju varit tvungen att vara ute  i stallet strax efter fem de senaste dagarna ockå eftersom Corona måste få medicin två gånger om dagen. Detta kommer även fortsätta ett tag framöver så det blir många sega dagar. Nu är jag i alla fall extremt trött, men har lovat mig själv att hålla mig vaken till 9, så jag ska försöka titta på CSI nu. Imrogon får jag lite sovmorgon, behöver inte åka förens senast 7. Sen är hela dagen fullpackad med saker att göra. Pappa ska ha 50 års fest så det finns en hel del att göra. Ja, nu ska jag göra ett försök med CSI. Önska mig lycka till, det kan jag behöva (jag är trööööööööööööött)

Kommentarer
Postat av: puss:D

heej.....ball blogg du har;)
kommentar?


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback