House

Idag efter jag hade varit i stallet så slängde jag mig på sängen och kollade på Beverly Hills. Sen råkade jag somna "/ Ojdå, men jag var så trött. Nu är det ingen mening med att gå till skolan. Har bara svenska jag engelska. På svenskan gör vi typ ingenting, jag skulle lämna in en sak, men jag skickade den på mail. På engelskan så läser vi bara och det kan jag ju lika gärna göra hemma så.. 

Jag tänkte ta och titta på House. Jag och Axel köpte säsong 1 till min pappa i present. Det är ju faktiskt bra, men jag ahr itne sett det från början, så det ska bli kul att göra det : ) Funderar på intervall tränign också. Det är ju inget som lockar. Men jag vet att jag måste göra det. Jobbigt. Kanske gör det någon annan dag, haha.

image109

Kommentarer
Postat av: Karin

gör det någon annan dag du:) ha dte fint!

Postat av: julia

hmm , house kanske man ska börja se :)

2007-05-30 @ 12:53:00
Hemsida: http://juliaalmen.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback