Löprunda

Jäklar vilket underbart väder det är idag! Var ute i stalelt vid kvart över sex idag. Jag fick ju egentligen sova lite idag, men jag vaknade ändå kvart i sex så då är det ingen mening med att ligga och slöa. När jag kom hem åt jag frukost och drack en extra stor välförtjänt kopp kaffe. Nu har jag varit ute på en lörpunda på 9,5 km. Det gick verkligen lätt idag. Jag förstår inte det för jag ahr inte varit så duktig med löpningen på senaste tiden. Men jaja, tur att det gick bra iaf :-) Är ltie orolig att jag ska ha fått en ful bränna. Jag hade ju jobbat på att få en jämn bränna hela två gånger i solariet. Jag ska ju ha min klänning från asos ikväll, inte så bra med bonbränna då, haha. Men jag har ju haft mina löparkländer funktions t-shirt och funktionströja över det. Undrar om solen går igenom det? Hoppas inte.. Snart ska jag cykla ner till stan och köpa min väska som jag ska ha ikväll. Sen är mina pengar slut, igen! Jag har ju aldrig några pengar. Det var ju bara en vecka sedan jag fick studiebigraget. Från och med nästa månad är det budjet som gäller!!

image108

Kommentarer
Postat av: Karin

thanks:) snygga träningskläder!

Postat av: Kraam!!

Hehej, Joo diin siida va skiit fiiiiin :)
Jag vet inte om du tycker miiin e lika fiiin, hehe, skoooja bara. Men du kan kolla på miiin om du vill :D
Heejdå, Kraaaam!!

2007-05-26 @ 16:46:32
Hemsida: http://beckassida.blogg.se
Postat av: puss:D

Heej......okeej bra jag gillar också filmer mycket:D
Bra bilder(Y):D XD

2007-05-26 @ 22:04:37
Hemsida: http://blandgodis.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback