Nationellt prov matte A

Idag gick jag som vanligt upp vid klockan sex så att jag han äta frukost innan jag tittade på Beverly Hills, som var mycket händelserikt idag btw. När jag hade tittat klart på det låg jag kvar lite i sägen medan Home and Away började. Med min supertur och extremt bra tajming* så råkade jag självklart att somna. När jag vaknade var jag helt vimmelkantig och snubblade iväg med hälften av mina saker med mig. När det började klarna till lite i huvudet inser jag att jag har missat provet!!!!!!!!! :O Men eftersom jag går på den bästa skola som finns så fick jag göra provet ändå :D Provet gick bra iaf :)

*Här var jag sarkastisk om ni undrade.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh, vilken panik! Tur att det löste sig!


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback