Nya krafter

Nu har jag bestämt mig. Jag ska ta nya krafter! Jag måste göra det. Nu vet jag ju ändå inget så jag kan inte gå och hålla andan. Jag måste tro lite, annars kommer aldrig något bra att hända. Nu ska jag leva för tillfället och ta det som det kommer. Jag ska inte oroa mig för vad som kanske händer, för då kommer jag aldrig klara det här. Ikväll kan jag drown in self-pity as much as I want. För imorgon är det nya tag som gäller! I fyra dagar är det glada miner som gäller, sen får vi se hur det blir.


Kommentarer
Postat av: Karin

go go:)

Postat av: Helena

Bra tanke att inte oroa sig i onödan. Läs gärna om mina morgonrutiner och hur jag tänker i det fallet på min blogg! Ha en skön kväll!

2007-05-17 @ 18:31:37
Hemsida: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Crazypill

kämpa på! =)

2007-05-18 @ 11:53:56
Hemsida: http://crazypill.blogg.se
Postat av: Anonym

lycka till har inte så stor koll det går ju inte att läsa via mobilen längre synd. Kram

2007-05-19 @ 02:11:17

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback