Rörig kväll och jobbig gästlista

Ja, kvällen igår blev ju inte riktigt som planerat. När vi kom dit så pratade vi med Henke som hade festen och han sa att det var okej att vi kom så vi skrev upp oss på gästlistan. Början var ganska seg, men sen helt plötsligt var det packat med folk och då blev det kul : ) Träffade massor gamla kompisar och så, nice ^^ Senare på kvällen gick vi ut ett tag och när vi skulle in igen fick vi inte komma in för att vi inte stod på gästlistan!! Va fan! Vi var ju uppskrivna, men enligt Henkes pappa, som var dörrvakt, så gällde inte den  listan! Det var ju verkligen kul. Så där ute fick vi stå utan jackor. Tillslut fick jag gå in med en och hämta mig jacka. Stannade lite där inne för att hitta Hanna. Sen helst plötsligt så stängde dom ner festen! Bara för att det var några som ville komma in. Det var ju inte ens jättemycket folk! Så det var ju inte så kul. Det blev en mycket tidig kväll, kom hem halv ett kanske. Men jag var ändå helt död när jag kom hem och somnade typ direkt. Vaknade ändå halv åtta ganska utvilad : ) Nu ska jag snart ut och springa tror jag..


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha ja misslyckad kväll alltså :D haha


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback