Snälla, inte mer nu. Jag orkar inte!

FAAAAAAAAAAN! Jag orkar bara inte mer. Jag tycker att jag har varit ganska stark, trots alla motgångar och trots att jag har brytit ihop många gånger. Jag har trott på mig själv nu den senaste tiden. Jag har varit glad, trott att allt kanske ordnar sig iaf. Det verkade äntligen som att hela mitt liv började trasslas upp. Men det är klart, jag ska aldrig få ha det bra. Nej då, det går ju inte. Det är ju så att när jag äntligen lyckats ställa mig upp och det har kännts som att jag är oövervinnlig, som att jag klarar allt, då kommer det något och slår till mig så hårt att jag faller djupare ner än någonsin. Jag klarar det inte. Det gör så jävla ont. Det värsta är tanken på att jag sårar dig, att jag sviker dig, att du har ont och att jag inte ser. Jag älskar dig mer än allt och ändå blir det såhär. Jag vet itne hur jag ska ta mig ur det här. Det gör så ont att se dig lida. Du är min bästa vän och den som alltid finns där, du räddar mig hela tiden och jag bara sviker dig. Förlåt, jag älskar dig, men jag hör dig inte. Förlåt..

image104

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback