Utvecklingssamtal

Jag var verkligen otroligt nervös innan, men nu är det över! Det gick bra!! :O Herregud, det hade jag verkligen inte trott. Dom tog varken upp frånvaron eller idrotten!!  Oh God, så himla skönt! Jag hade till och med bra betyg i allt Vg/Mvg i allt. Jag älskar min skola. Toppen betyg utan att göra ett shit, knappt behöva vara i skola och när man väl är där att det slappt schema och korta dagar. Vissa kallar det orättvist, jag kallar det avundsjuka. Dom har ju faktiskt också chansen att gå på min skola, det är deras eget fel om dom vill slita sig igenom gymnasiet och ändå få average betyg..

Snart ska jag till stallet. Camilla träning idag :)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Tack:)!
J


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback