Värdelös

Ja, värdelös är vad jag känner mig. Jag känner mig värre än en äcklig snigel som blivit nertrampat i jorden och som Gud har glömt bort. Totalt värdelös och okompetent. Det går inte att beskriva hur jävla dåligt jag mår, hela hjärtat värker. Jag hade tagit på mig det onda på en sekund om jag kunde. Men det kan jag inte. Istället måste jag se på den jag älskar mest när du lider. Jag måste tvingas leva med bilderna i mitt huvud, när jag har blivit arg på dig för att du inte gör som jag säger. Men egentligen har du kämpat och gjort allt för mig. Trots att du har haft ont har du för det mesta gjort som jag säger, du har försökt få mig att lyssna, men jag har inte hört. Jag har bara blivit arg. Och de gåner jag har sett att du har skakat och jag har sagt  "Oj, lilla vännen du måste vara trött. Har jag jobbat dig för hårt idag?" Tanken på att du då har haft ont och försökt få mig att se är det västa. Jag vill dig ju inget illa och ändå blir det såhär. Jag förtjänar inte dig. Du gör allt för mig och jag ser dig inte. Förlåt älskling, jag lovar jag ska aldrig svika dig ingen. Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Helena

Nä vet du vad, det där snacket hålle inte. Upp med hakan, klart att du inte är värdelös. Ha en bra dag!

Postat av: Crazypill

Hoppas det känns bättre snart!! kram på dig

2007-05-16 @ 17:05:44
Hemsida: http://crazypill.blogg.se
Postat av: Mars

Cheer up emo kid!

2007-05-17 @ 14:47:21

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback