AJ!

Det gick bra att rida både idag och igår. Traven är ju fortfarande svår, för hon galopperar hela tiden, men när man väl får henne att gå i trav så är hon jättefin, underbart steg. Och galoppen <3 bäst. Jag hade tänkt att ta det lugnt igår, men jag kunde inte riktigt hålla mig så jag gjorde ett par galopppiruetter :D Hon är verkligen kul att rida, man vill inte sluta! Men idag skulle jag gå in och lägga på täcke när hon stod och åt, det ville hon inte så hon sparkade och träffade mig på låtet, fan vad ont det gör! Benet är typ två gånger stå stort som vanligt. Det går nog inte att ha jeans imorgon skulle jag förmoda. Det är aldeles blått och fult, jag kan inte ens gå. Men jag måste till skolan imorgon. För jag ska göra sista delen av matteB kursprovet som jag skjutit på sedan innan sommaren. Sen ska jag ha samhäll också, så jag måste.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej Linnea!
Hoppas allt är bra. Gud vad kul med hästen! :) Hur hittade du den? Börjar också sakna det en del nu. 6 månader utan en häst, sen jag flyttade till London har jag knappt sett en häst.. Såg några polishästar för någon månadsen.

Men men ta hand om dig,
Kramar Cissi


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback