Allergi?

Jag är allergisk mot något, men jag vet inte vad. Det är så störnade. jag tror jag är allergisk i alla fall. Mot någon typ moisturizer eller smink. Jag får liksom utslag/ekrem i ansiktet "/ Det kliar, blir rött och irriterat. Det syns inte jättemycket, i alla fall inte under smink, men det är störande. Jag vill ju inte sluta sminka mig i flera veckor bara för att se om det är sminket liksom. Och det vore ju lite konstigt också, för jag har ju ändänt likadant minsk i typ 3 år nu "/ Hoppas det går över i alla fall.

Idag ska jag ut till Unique och rida :-) och på lördag flyttar vi hem igen, det ska bli skönt att få rida i sidhus faktiskt. Och få lite närmare till stallet. Men då kommer jag förstås inte vilja gå till skolan längre. Inte för att jag vill det nu heller. Men jag vet inte, det är något speciellet med att ha häst i Erikstad som gör att det är så himla lätt att bara inte gå till skolan. Man är ju ändå där nere vid stationen och då ser 530 bussen så inbjudande ut, hehe. Jag är så trött på skolan, jag vill bara ha loooooooov!! Sen är jag trött på jobbiga, tråkiga personer, men jag nämner inga namn ;) Det är väl bara att hålla ut, det är ju inte jättelångt kvar till lovet.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback