Bubbellycka

Luch har öppnat i Linköing! Jag var typ i extas när jag upptäckte det. Jag är ju aldrig på stan, för jag tycker det är allmänt tråkigt och orkar inte, så jag har ju inte riktigt koll på vad som händer där. Men alltså, fatta vad kul! Lush är ju min favoritaffär, som jag kanske nämt i något tidigare inlägg? Jag handlar alltid där när jag är i Stockholm och jag hade precis, igår tror jag, skrivit en önskelista på allt jag vill ha ifrån Lush. Jag älskar ju att bada, vem gör inte det? eller jag vet att det finns de som inte gör det, typ min mamma, men det förstår jag inte varför. Jag fick hålla lite i plånboken för att inte handla upp hela affären. Jag måste ju ha kvar pengar till julklappar också. Men två juliga bubbenbitar blev det i alla fall. En rödglittrig och en som luktade pepparkakor :D

Det gick att rida idag i alla fall, trots att benet fortfarande är svullet. Det var kul, såklart. Men lite bråkar hon allt med mig. Det är ju lite jobb att sätta henne på plats nu i början.

Btw, något som är värt att nämnas är att jag vaknade klockan ÅTTA idag! Det har inte jag gjrot på många, många månader. Jag brukar aldrig vakna senare än sju. Jag gick och la mig vid åtta också så tolv timmars djupsömn fick jag. Jag hade nog lite sömnbrist.

image348image349

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback