Dave Scott

Igår var Uniques ben mycket bättre, det var fortfarande lite svullet, men det hade gått ner mycket sedan i måndags. Jag skrittade lite i alla fall och hoppas att jag ska kunna rida idag. Jag är så ridsugen! :-)

Har börjat på min 5 minuters presentation jag ska ha imorogn. Det kanske var på tiden. Men nu orkar jag inte mer, även att jag måste. För jag har en hel del kvar.. Nu kanske jag kan prata i två minuter, om jag har tur.. hehe. Deve Scott ska jag i alla fall prata om, "The Man", sex falldig vinnare av IronMan Hawaii och fd. vegan. Tyvärr hittade jag inte så mycket info jag skulle velat. Jag vill veta mer om honom som person, men det var visst svårt att hitta. Men det är väl bästa att jag letar lite till. Gör jag det inte i morgon får jag säkert ig.

I övrigt är det trist väder, precis som igår. Det "regnar" om man nu kan kalla det regn. Det är som dagg i luften så man blir blöt, men det är liksom inga riktiga droppar. Tråkigt och grått i alla fall. Hoppas de4t blir bättre till helgen.

Kommentarer
Postat av: majda

Bra blogg. Läs & kommentera min!

2007-11-21 @ 11:37:13
Postat av: ebba

Vilken av klänningarna i min blogg föredrar du? :)


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback