Det är råkallt

Det är kallt! Riktig vinter är på ingång. Maria och jag var i stallet idag. I början var kylan helt okej. Jag red till och med utan jacka, men mot slutet var det som om någon hällt isbitar innanför tröjan på mig, svinkallt! Det gick i alla fall bra att rida idag. Hon är ju fortfarande stel och trött från resan, men jag var nöjd :) Jag galopperade lite idag också. VILKEN GALOPP! Helt otrolig. Det kändes som att sväva på moln, allt bara flöt på, otroligt. Efter jag och Maria ridit en stund i paddocken, skrittade vi ut tillsammans med en till som jag för tillfället inte kommer ihåg vad hon heter :P hehe, sorry. Det blev en lång skritttur, och kallt blev det nu, jättekallt. Unique skötte sig i alla fall exemplariskt! Hon var snällst av alla :D Skönt att jag kommer kunna rida ut lite då (:

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback